My Cart
Your cart is empty
Looks like you haven't made your choice yet.
- Subtotal
Soul Marketing
De klant als zielsverwant
- Stichting Kunstboek
More Information
Publisher | Stichting Kunstboek |
---|---|
ISBN | 9789058564634 |
Publication date | April 2013 |
Edition | Hardback |
Dimensions | 240 x 155 mm |
Pages | 208 |
Language(s) | Dutch (NL) ed. |
Description
Hoe moeten bedrijven nog aan marketing doen om hun klanten aan zich te binden en op een rendabele manier te kunnen verkopen? Aretha Franklin, Marvin Gaye en hun collega's soulmuzikanten geven het antwoord. Antwoorden die we kennen, die we voelen. Maar onder de druk van korte termijnresultaten, stijgende complexiteit en nieuwe technologieën wordt echter te vaak middel met doel verward. Marketing wordt zo een speelveld van hypes en kopieergedrag met dikwijls nefaste gevolgen voor de rentabiliteit van de onderneming.
Soul Marketing creëert een werkkader voor iedere marketeer die tot een hoger kennisniveau van zijn activiteiten wenst te komen. Met het STICK-model wordt een instrument aangereikt waarbij de prioriteiten voor de marketingafdeling en de samenhang tussen de constituerende componenten in kaart gebracht worden. Om finaal te komen tot wat marketing echt moet doen: waarde creëren.
Soul Marketing