My Cart

loader
Loading...

Internationale Marketing. Editie 2020

Brigitte Neetens


  • Snoeck Publishers (BE)
Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen ... Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.

ISBN 9789461615886 | NL | PB
€60,00
available
Quantity
More Information
Publisher Snoeck Publishers (BE)
ISBN 9789461615886
Publication date September 2020
Edition Paperback
Dimensions 240 x 170 mm
Illustrations 400 col. & bw ill.
Pages 384
Language(s) Dutch (NL) ed.
Description

Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen ... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet ‘flat’, men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.

Internationale Marketing. Editie 2020

Internationale Marketing. Editie 2020

€60.00