My Cart
Your cart is empty
Looks like you haven't made your choice yet.
- Subtotal
Internationale Marketing. Editie 2020
Brigitte Neetens
- Snoeck Publishers (BE)
More Information
Publisher | Snoeck Publishers (BE) |
---|---|
ISBN | 9789461615886 |
Publication date | September 2020 |
Edition | Paperback |
Dimensions | 240 x 170 mm |
Illustrations | 400 col. & bw ill. |
Pages | 384 |
Language(s) | Dutch (NL) ed. |
Description
Internationaal actief zijn of worden: voor veel bedrijven dé strategische optie om te groeien, schaalvoordelen te realiseren of om aan risicospreiding te doen ... Maar ondanks een steeds verdere globalisering is de wereld helemaal nog niet ‘flat’, men moet meer dan ooit rekening houden met een snel wijzigende internationale (marketing)omgeving. Dit boek loodst je doorheen alle commerciële dimensies van internationale marketing en helpt je hierbij keuzes te maken tussen een gestandaardiseerde of aangepaste, lokale aanpak. Herkenbare bedrijfsvoorbeelden, actueel cijfermateriaal en tal van relevante websites illustreren deze materie ten volle en brengen de praktijk een stuk dichterbij.
Internationale Marketing. Editie 2020